Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДжуринський, Петро Борисович-
dc.contributor.authorDzhurynskii, Petro Borysovych-
dc.contributor.authorКовальова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorKovalyova, Tetyana Mykhailivna-
dc.contributor.authorВласова, В. О.-
dc.contributor.authorБерекет, А. В.-
dc.contributor.authorМельник, В. В.-
dc.date.accessioned2024-12-09T09:25:27Z-
dc.date.available2024-12-09T09:25:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДжуринський П. Б. Особливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування ціннісного ставлення до здорового способу життя школярів / П. Б. Джуринський, Т. М. Ковальова, В. О. Власова, Берекет А. В., В. В. Мельник // XV Міжнародна науково-практична конференція «TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF PRACTICE AND SCIENCE», 2021 р.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21021-
dc.description.abstractСоціально-економічні перетворення в українській державі та гостра потреба у здоровій нації актуалізують потребу суспільства в якісній професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури як цілісної педагогічної системи, функціонування якої передбачає створення умов для оволодіння студентами професійно орієнтованими знаннями, вміннями та навичками, які дозволять впроваджувати здоров’язбережувальні технології у загальноосвітніх навчальних закладах.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectздорове життяuk
dc.subjectціннісне ставленняuk
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування ціннісного ставлення до здорового способу життя школярівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstracts_7 Kovaleva T., Dzhurinsky P., Melnyk V., Oslo, 2021.pdf280.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.