Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/209
Назва: Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі
Інші назви: Psychological support social adaptation of first-year students to training in higher education
Автори: Шахвердова, Алла Петрівна
Shakhverdova, Alla Petrivna
Ключові слова: навчально-професійна діяльність
психологічний супровід
соціальна адаптація
особистісний розвиток
саморегуляція
усвідомлення
рефлексія
educational and professional activities
psychological support
social adaptation
personal development
self-regulation
awareness
reflection
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Шахвердова А. П. Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 : 05 / Алла Петрівна Шахвердова; наук. кер. Н. Д. Хмель; МОН України, Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2018. – 242 с.
Короткий огляд (реферат): Психологічний супровід соціальної адаптації студентів-першокурсників являє собою керування процесом саморегуляції. Аргументовано, що він є орієнтуванням студентів на рефлексування власних особливостей. Для побудови особистісної моделі психологічного супроводу виокремлено у вітчизняній персонології такі ознаки, як: а) емоційність; б) переживання власної унікальності; в) суб’єктність; г) готовність до розвиненої суб’єктної активності; д) поведінковий спосіб існування; е) активність у соціальній поведінці; є) участь у колективній діяльності; ж) самоствердження; з) дієвість самосприйняття; и) здатність до саморегуляції. Psychological support of social adaptation of first-year students is the managing of self-regulation process. It is argued that it is the orientation of students at reflection of their own features. To create a personal model of psychological support in national personology highlighted such features as: emotion; the experience of one's own uniqueness; subjectivity; willingness to developed the subject of activity; the behavioral mode of existence; active social behavior; participation in collective activities; affirmation; the effectiveness of self-perception; the ability to regulate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/209
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шахвердова Алла Петрівна.pdf2.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.