Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20941
Title: | Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект |
Authors: | Любимова, Світлана Анатоліївна Lyubymova, Svitlana Anatoliyivna |
Keywords: | автореферат лінгвокогнітивний аспект соціокультурний стереотип стереотип США медійний дискус |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київському національному лінгвістичному університеті |
Citation: | Любимова С. А. Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект / С. А. Любимова // Київському національному лінгвістичному університеті, Київ, 2024. С. 35 |
Abstract: | Дисертація присвячена вивченню динаміки репрезентації соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США в лінгвокогнітивному аспекті. У центрі уваги науковців перебувають різні види стереотипів як спрощені, узагальнені, емоційні й оцінні ментальні структури (W. Lippmann): етнічні (М. О. Шутова, J. Bartmiński, A. M. Croom), гендерні (А. П. Мартинюк, А. А. Марчишина, L. Lawton), вікові (М. А. Дроздова, S. T. Fiske), класові (P. Connor, J. Varney), політичні (D. Ahler, G. Sood), професійні (Y. Hoeve, G. Jansen, P. Roodbol), зовнішності (D. H. Dean, M. R. Cunningham). Соціокультурні стереотипи, що репрезентують суспільно важливі характеристики груп і індивідів, досліджувалися у кількох аспектах: освітньо-психологічному в американській культурі (S. J. Lee); історико-ідеологічному в Британії XIV–XVIII століть (K. Yamamoto); соціально-історичному в українському рекламному дискурсі (Я. В. Яненко). Проте поза увагою науковців залишаються зміни у вербалізації соціокультурних стереотипів, які тлумачимо як лінгвокогнітивні структури, що репрезентують спрощені й конвенціональні образи індивідів, груп і явищ певного суспільства. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20941 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lyubymova.pdf | 3.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.