Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбимова, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorLyubymova, Svitlana Anatoliyivna-
dc.date.accessioned2024-11-29T07:39:54Z-
dc.date.available2024-11-29T07:39:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛюбимова С. А. Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект / С. А. Любимова // Київському національному лінгвістичному університеті, Київ, 2024. С. 35uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20941-
dc.description.abstractДисертація присвячена вивченню динаміки репрезентації соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США в лінгвокогнітивному аспекті. У центрі уваги науковців перебувають різні види стереотипів як спрощені, узагальнені, емоційні й оцінні ментальні структури (W. Lippmann): етнічні (М. О. Шутова, J. Bartmiński, A. M. Croom), гендерні (А. П. Мартинюк, А. А. Марчишина, L. Lawton), вікові (М. А. Дроздова, S. T. Fiske), класові (P. Connor, J. Varney), політичні (D. Ahler, G. Sood), професійні (Y. Hoeve, G. Jansen, P. Roodbol), зовнішності (D. H. Dean, M. R. Cunningham). Соціокультурні стереотипи, що репрезентують суспільно важливі характеристики груп і індивідів, досліджувалися у кількох аспектах: освітньо-психологічному в американській культурі (S. J. Lee); історико-ідеологічному в Британії XIV–XVIII століть (K. Yamamoto); соціально-історичному в українському рекламному дискурсі (Я. В. Яненко). Проте поза увагою науковців залишаються зміни у вербалізації соціокультурних стереотипів, які тлумачимо як лінгвокогнітивні структури, що репрезентують спрощені й конвенціональні образи індивідів, груп і явищ певного суспільства.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиївському національному лінгвістичному університетіuk
dc.subjectавторефератuk
dc.subjectлінгвокогнітивний аспектuk
dc.subjectсоціокультурний стереотипuk
dc.subjectстереотипuk
dc.subjectСШАuk
dc.subjectмедійний дискусuk
dc.titleДинаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспектuk
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyubymova.pdf3.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.