Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852| Назва: | Інклюзивна практика у системі до- шкільної освіти | 
| Автори: | Кузнецова, Т. М. | 
| Ключові слова: | дошкільна освіта інклюзивна практика інтегрованне навчаня | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Бібліографічний опис: | Кузнецова Т. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Т. М. Кузнецова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 203-209 | 
| Короткий огляд (реферат): | До кінця ХХ ст. у США, Великобританії, Швеції та ін- ших к раїнах с віту п ровідною с тратегією в о світі д ітей з о б- меженими можливостями здоров'я стає їх інтегроване на- вчання, яке реалізується через створення корекційних класів у ліцеях та компенсуючих груп у закладах дошкільної освіти. Комплектування подібних класів та груп, як показує практи- ка, веде до виключення дітей даної категорії з повноцінного соціального життя навчальних закладів, створює проблеми у формуванні конструктивних комунікативних відносин дітей із ООП з їхніми однолітками та дорослими. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 31.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
