Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кузнецова, Т. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-11-19T09:24:03Z | - |
| dc.date.available | 2024-11-19T09:24:03Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Кузнецова Т. М. Особливості розвитку та інклюзивне навчання дітей з порушенням інтелекту / Т. М. Кузнецова // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 203-209 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20852 | - |
| dc.description.abstract | До кінця ХХ ст. у США, Великобританії, Швеції та ін- ших к раїнах с віту п ровідною с тратегією в о світі д ітей з о б- меженими можливостями здоров'я стає їх інтегроване на- вчання, яке реалізується через створення корекційних класів у ліцеях та компенсуючих груп у закладах дошкільної освіти. Комплектування подібних класів та груп, як показує практи- ка, веде до виключення дітей даної категорії з повноцінного соціального життя навчальних закладів, створює проблеми у формуванні конструктивних комунікативних відносин дітей із ООП з їхніми однолітками та дорослими. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk |
| dc.subject | інклюзивна практика | uk |
| dc.subject | інтегрованне навчаня | uk |
| dc.title | Інклюзивна практика у системі до- шкільної освіти | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.