Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847| Назва: | Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання | 
| Автори: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya | 
| Ключові слова: | Лепбук інноваційні технології дошкільна освіта дошкільне навчання | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» | 
| Бібліографічний опис: | Сторож В. В. Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання / В. В. Сторож // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 160-168 | 
| Короткий огляд (реферат): | Модернізація освіти, пошук інноваційних технологій та форм роботи з дітьми, стали передумовою нових безперерв- них освітніх пошуків серед фахівців дошкільних закладів освіти. Дошкільне дитинство – це період, під час якого у ди- тини виникають перші уявлення про навколишній світ, його закономірності та взаємозв’язки. Отримані знання діти засто- совують на практиці, використовуючи їх у своїх іграх та при виконанні навчальних завдань. Любов до природи, дбайливе ставлення до результату праці людини, розуміння відносин між людьми – фундамент цього закладається саме у дошкі- льному віці. Сучасній дитині необхідно не так багато знати, як послідовно та доказово мислити, проявляти розумову до- питливість. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20847 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 26.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
