Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820| Назва: | Розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку |
| Автори: | Булгакова, Валентина Олексіївна Bulgakova, Valentyna Oleksiyivna Осадча, Е. В. |
| Ключові слова: | cпостережливість старший дошкільний вік навички |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Булгакова О. Ю. Розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку / О. Ю. Булгакова, Е. В. Осадча // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (5 листопада 2024 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2024. Вип. ІV. С. 18-23 |
| Короткий огляд (реферат): | Спостережливість є важливою характеристикою когні- тивного розвитку дитини, що визначає її здатність до актив- ного пізнання та ефективної взаємодії з інформаційним сере- довищем. Формування цієї якості у дітей старшого дошкіль- ного віку стає актуальним завданням сучасної педагогіки, оскільки саме в цей період розпочинається інтенсивне стано- влення пізнавальних процесів, а також закладаються основи інтелектуального розвитку, які впливають на подальше на- вчання та адаптацію дитини в соціальному середовищі. Зва- жаючи на це, розвиток спостережливості у дітей старшого дошкільного віку має суттєве значення для підвищення ефек- тивності освітнього процесу та формування базових навичок, необхідних для подальшого навчання у школі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20820 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3.pdf | 4.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.