Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2055
Назва: Розвиток естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін
Інші назви: Development of future primary school teachers’ aesthetically evaluative judgements in the process of studying artistic discipline
Автори: Горщенко, Юлія Анатоліївна
Gorschenko, Yuliya Anatoliyivna
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка
майбутні вчителі початкової школи
естетичні оцінні судження
педагогічні умови
мистецькі дисципліни
professional and pedagogical training
future primary school teachers
aesthetically evaluative judgements
pedagogical conditions
artistic discipline
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горщенко Ю. А. Розвиток естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення мистецьких дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Юлія Анатоліївна Горщенко; наук. кер. І. О. Пальшкова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено сутність поняття «естетичні оцінні судження майбутніх учителів початкової школи», яке розглядається як здатність оцінювати красу мистецьких творів, природних об’єктів і явищ, продуктів діяльності людини, що передбачає наявність у студентів сформованих естетичних почуттів, смаків і мистецького ідеалу як продукт мистецької освіченості студентів, специфічний спосіб вираження власного бачення прекрасного. Визначено структуру естетичних оцінних суджень майбутніх учителів початкової школи, що містить три взаємопов’язані компоненти, а саме когнітивний, естетичний, аналітичний; описано критерії та показники їх сформованості: знаннєвий, що характеризується обізнаністю з естетичними цінностями, з естетичним ідеалом, із різноплановістю мистецьких жанрів, естетично-чуттєвий, що вміщує естетичне сприймання, естетичні почуття, естетичний смак та оцінно-аналітичний, що визначається вмінням оцінювати твори мистецтва, самооцінкою та взаємооцінкою естетичної діяльності, інтерпретаційними вміннями; описані якісні характеристики рівнів зазначеного феномена (достатній, базовий, низький). The essence of the concept “aesthetically evaluative judgements of future primary school teachers” is determined in the thesis. It is considered as ability to assess the beauty of artistic works, natural objects and phenomena, products of human activity and provides the presence of the students’ formed aesthetic senses, tastes and artistic ideals as the product of artistic education, as the specific way of expressing their own vision of beauty. The structure of future primary school teachers’ aesthetically evaluative judgements which includes three interrelated components (cognitive, aesthetic, analytical) is determined. The criteria and indicators of these components formation are described: knowledge, which is characterized by the aesthetic values awareness, aesthetic ideal awareness, diversity of artistic genres awareness; aesthetic and sensual, which contains aesthetic perception, aesthetic, evaluative and analytical taste determined by the abilities to value the artistic works, by the self-concept aesthetic activity, interpretative skills. The qualitative characteristics levels of this phenomenon (sufficient, basic, low) are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2055
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_Gorschenko (1).pdf228.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.