Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20084
Назва: Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного
Автори: Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна
Ключові слова: арт-терапія
вокалотерапевтичні технології
майбутні вчителі музичного мистецтва
музикотерапія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Овчаренко-Пєшкова О.С.Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного/О.С.Овчаренко-Пєшкова//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1 С.43-48
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто результати дослідження впливу здоровʼязбережувальних технологій на формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що формування художньо-творчої компетентності учнів засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках музичного мистецтва ще не достатньо обґрунтовано й розкрито в теорії музичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20084
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf419.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.