Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19963
Назва: Міждисциплінарна парадигма феномену іміджу та практики емпіричних досліджень
Автори: Комкова, Л. А.
Ключові слова: імідж
суспільство
культура
образ
візуалізація
уявленн
медіа
враження
комунікація
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Комкова Л. А. Міждисциплінарна парадигма феномену іміджу та практики емпіричних досліджень / Л. А. Комкова // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 95-101.
Короткий огляд (реферат): Слід зазначити, що постнекласичний етап розвитку науки харак- теризується передусім новими методологіями і, перш за все, зростанням ролі міждисциплі- нарних комплексних програм у дослідженні складних людиновимірних суспільних систем, що мають самостійне існування і тільки їм притаманний шлях розвитку, а також різнопланові зміни, що наповнені суперечностями. Міждисциплінарний підхід до аналізу неодностайних систем несталого соціального світу, до яких відноситься і феномен іміджу, і динамізм імі- джевих стратегій, пов'язано також з поєднанням в останній час макро– і мікрорівнів, жор- сткого поділу на природниче, технічне і соціогуманітарне знання. Тому міждисциплінарний підхід до аналізу фактів існування іміджу можна розглядати як самостійний метод науко- вого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19963
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf274.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.