Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882
Назва: Методика підготовки фахівців з охорони фізичних осіб до використання тактико-дійових заходів
Автори: Пліско, В.
Бондаренко, В.
Радзієвський, Р.
Босенко, Анатолій Іванович
Bosenko, Anatoliy Ivanovych
Ключові слова: фахівець з охоронної діяльності
якісні характеристики
ситуаційні завдання
супровід фізичної особи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Пліско В. Методика підготовки фахівців з охорони фізичних осіб до використання тактико-дійових заходів / В. Пліско, В. Бондаренко, Р. Радзієвський, А. Босенко // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 3. – С. 19-29.
Короткий огляд (реферат): Дослідження спрямоване на розв’язання проблемних питань, які виникають у процесі навчання фахівців з охорони, а саме щодо зниження ризиків для фізичних осіб під час їх супроводження. Ґрунтовний аналіз сучасних наукових праць свідчить про обмежену кількість робіт, спрямованих на вивчення особливостей здійснення охорони фізичних осіб під час їх супроводження. Методика підготовки фахівців здебільшого представлена без визначення конкретних ситуаційних моделей, а в тих розробках, де має місце не перевірена. Випадки загибелі охоронців та осіб, які підлягають охороні, актуалізують необхідність вивчення факторів ризику та потребують науково-теоретичного обґрунтування охоронної діяльності у розв’язанні проблемних питань у критичних ситуаціях. Розроблена методика навчання ґрунтується на використанні тактико-дійових заходів стосовно зниження ризиків для фізичних осіб під час загрози. На підставі аналізу вихідних даних запропоновано низку методів розпізнавання підозрюваних осіб, а також визначені способи комунікації між особою, яку охороняють, та охоронцями; методи розпізнавання ризикових факторних ознак потенційного та безпосереднього нападу; методи пересувань, їх різновид; різнопланові ситуаційні моделі. Результати проведення педагогічного експерименту підтвердили вищу ефективність пропонованої методики навчання порівняно з традиційною. Перспективи подальших досліджень полягають у пошуку шляхів підвищення рівня мотивації охоронців до виконання завдань в умовах загрози здоров’ю або життю фізичних осіб під час їх супроводження та мотиваційного рівня самовдосконалення професійної підготовленості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19882
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf434.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.