Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСерман, Л.-
dc.contributor.authorСулейманова, І.-
dc.contributor.authorМедейчук, О.-
dc.contributor.authorСерман, Т.-
dc.date.accessioned2024-07-31T09:02:16Z-
dc.date.available2024-07-31T09:02:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСерман Л. Інтеграція чат-боту GPT в процес вивчення англійської мови / Л. Серман, І. Сулейманова, О. Медейчук, Т. Серман// Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2024. – № 1. – С. 32-39.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19817-
dc.description.abstractУ статті розглянуто інтеграцію чат-боту GPT в процес вивчення англійської мови. Проаналізовано особливості використання чат-боту GPT: переваги, недоліки та необхідність збалансованого підходу. Обумовлено необхідність уважного аналізу перед впровадженням чат-боту GPT у навчальних закладах та постійного навчання для забезпечення його ефективного використання. Окреслено основні переваги чат-боту для освіти. GPT чат, платформа для групових текстових повідомлень, може покращити мотивацію та залученість студентів завдяки співпраці та спілкуванню в режимі реального часу. Він також допомагає розвивати навички цифрової комунікації. GPT чат може покращити вивчення англійської мови, удосконалюючи навички, зменшуючи мовні бар’єри та забезпечуючи персоналізований навчальний процес. Він також може зробити навчання цікавим та економічно ефективним. GPT чат підтримує різноманітні стилі навчання та відстежує прогрес студентів. Гнучкість і універсальність чату дозволяють користуватися ним з різних пристроїв, що робить його ідеальним для дистанційного навчання. Розглянуто негативний аспект чату GPT, який генерує унікальні тексти і допомагає в дослідженнях, але може зменшувати соціальну взаємодію, викликати технічні проблеми, призводити до непорозумінь, не мати структури, пропонувати обмежену підтримку і практичний досвід, перевантажувати цифрові пристрої, погіршувати навчальну атмосферу, створювати технологічну залежність і обмежувати час зворотного зв’язку. Проведені дослідження привели до висновку, що кожна платформа має свої переваги та недоліки, і для оптимального навчання важливо чітко визначити завдання. Процес навчання повинен надавати пріоритет освітньому аспекту, навчаючи студентів, що штучний інтелект вимагає безперервного навчання, щоб залишатися конкурентоспроможним. Чат GPT може полегшити співпрацю між викладачами та студентами, підкреслюючи важливість штучного інтелекту в освіті.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectчат GPTuk
dc.subjectінструмент спілкуванняuk
dc.subjectOpen AIuk
dc.subjectцифрова комунікаціяuk
dc.subjectнавчальна атмосфераuk
dc.titleІнтеграція чат-боту gpt в процес вивчення англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf2.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.