Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19763
Title: Регуляція психічного стану школярів засобами фізичної культури
Other Titles: Regulation of the mental state of schoolchildren by means of physical education
Authors: Бондаренко, Ольга Вадимівна
Bondarenko, Olha Vadimovna
Пільова, С. Г.
Keywords: fitness technologies
school age
mental state regulation
stress
physical activity
фітнес-технології
шкільний вік
регуляція психічного стану
стрес
фізична активність
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Бондаренко О. В. Регуляція психічного стану школярів засобами фізичної культури / О. В. Бондаренко, С. Г. Пільова // Olympicus : науковий журнал. – 2024. – № 1. – С. 25-31
Abstract: The causes of various stressful situations for schoolchildren can be: academic load, social relationships, emotional challenges, transitional periods, academic pressure, exams and testing, health problems, self-esteem problems, family problems, peer pressure. Managing stress is important for many reasons, based on how stress can affect physical and mental health. Overall, effective stress management helps create a healthier and more sustainable foundation for physical and mental wellbeing. Причинами різних стресових ситуацій школярів можуть стати: навчальне навантаження, соціальні відносини, емоційні виклики, перехідні періоди, академічний тиск, іспити та тесту- вання, проблеми зі здоров’ям, проблеми із самооцінкою, сімейні проблеми, тиск з боку одно- літків. Боротьба зі стресом важлива з багатьох причин, виходячи з того, як стрес може впливати на фізичне та психічне здоров’я. В цілому, ефективне управління стресом допомагає створити більш здорову та стійку основу для фізичного та психічного благополуччя.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19763
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-31.pdf388.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.