Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19752
Назва: Формування толерантного менталітету особистості в світлі сучасних принципів навчання: інтегративна єдність мистецтва й педагогіки
Автори: Ворніков, Віктор Іванович
Vornikov, Victor Ivanovych
Ключові слова: мистецька освіта
толерантність
менталітет
традиційна та інтегративна методологія
теорія та практика навчання
арт-технології
образ
концепт
креативність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ворніков В. І. Формування толерантного менталітету особистості в світлі сучасних принципів навчання: інтегративна єдність мистецтва й педагогіки / В. І. Ворніко // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 20-25.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розгляд сучасних принципів художньо-творчого навчання та виявлення та розкриття змісту методів та підходів. Обґрунтувати позицію, що сучасна методика мистецтва потребує значної уваги до чинників формування толерантного менталітету особистості. при використанні інтерактивних методів навчання створюються позитивні передумови для переходу на новий, якісно новий рівень суб’єкт-суб’єктних стосунків, потому методи навчання мистецької освіти повинні ґрунтуватися на принципах інтегративної єдності мистецтва й педагогіки; гуманістичної спрямованості як похідної від толерантної ментальності особистості; культуро відповідності; національної спрямованості; цілісності; систематичності й послідовності; особистісно-індивідуальної орієнтації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19752
Розташовується у зібраннях:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vornikov Victor Ivanovych.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.