Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19750
Назва: Сенс педагогічно-мистецької творчості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва у новітніх освітніх реаліях
Автори: Брянський, Г.
Ключові слова: мистецтво
освіта
педагогічно-мистецька творчість
майбутній вчитель образотворчого мистецтва
емоційна компетентність вчителя
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Брянський Г. Сенс педагогічно-мистецької творчості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва у новітніх освітніх реаліях / Г. Брянський // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 13-17.
Короткий огляд (реферат): Сенсотворчість майбутніх учителів образотворчого мистецтва повинна пройти через набуття освітніх сенсів. Це можливо завдяки діалогу різних педагогічних парадигм. Ми розуміємо важливість управління майбутніми учителями образотворчого мистецтва власними емоційними станами, особливо коли навколишні негативні умови призводять до поганого емоційного впливу на суспільство та загальне розуміння Культури. Відтак, майбутній вчитель образотворчого мистецтва, дбаючи про емоційну сферу, свій емоційний стан повинен стати духовним орієнтиром через несіння сенсу в особистій творчості. Тоді закладені ідеї моралі в витвори мистецтва стануть орієнтиром у складні часи для суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19750
Розташовується у зібраннях:Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryansky.pdf1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.