Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19719
Назва: Сутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльності
Автори: Підлубна, Ірина Леонідівна
Ключові слова: вчитель технологій
освітній процес
проєктно-конструкторські знання
творчо-проєктна діяльність
творчо-конструкторське проєктування
технологічна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Підлубна І. Л. Сутність проєктно-конструкторської компетеності вчителів технологій в творчій діяльності / І. Л. Підлубна // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 67-70
Короткий огляд (реферат): Аналіз проблем сучасної освіти дозволив виділити особливості та характеристики технологічної освіти та виявити проблеми в контексті реалізації компетентнісного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19719
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-70.pdf922.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.