Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19589
Назва: Improving The Classroom Psychological Environment Through Classroom Activities to Promote College Oral English Teaching
Інші назви: Поліпшення психологічного середовища в класі за допомогою заходів у класі для сприяння викладанню усної англійської мови в коледжі
Автори: Wang Bo
Ключові слова: classroom activities
oral English
English teaching
classroom psychological environment
класна діяльність
психологічне середовище класу
усна англійська
викладання англійської мови
Дата публікації: 2024
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Wang Bo Improving The Classroom Psychological Environment Through Classroom Activities to Promote College Oral English Teaching / Wang Bo // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 214-222.
Короткий огляд (реферат): Improving the classroom psychological environment through various oral English classroom activities is an effective means and important way to achieve the goal of oral English learning. In this study, 82 first-year non-English major undergraduates in Harbin Engineering University were selected as the research objects. By using experimental teaching methods and oral assessment methods, this research studied whether flexible classroom practice modes can significantly improve students' oral English accuracy, fluency and pronunciation. Поліпшення психологічного середовища в класі за допомогою різноманітних занять з усної англійської мови є ефективним засобом і важливим способом досягнення мети усного вивчення англійської мови. У цьому дослідженні об’єктами дослідження були обрані 82 студенти першого курсу Харбінського інженерного університету, які вивчали не англійську мову. Використовуючи експериментальні методи навчання та методи усного оцінювання, це дослідження дає відповідь на запитання, чи можуть гнучкі режими практики в класі значно покращити точність, плавність і вимову усної англійської мови студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19589
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wang Bo.pdf3.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.