Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19589
Title: Improving The Classroom Psychological Environment Through Classroom Activities to Promote College Oral English Teaching
Other Titles: Поліпшення психологічного середовища в класі за допомогою заходів у класі для сприяння викладанню усної англійської мови в коледжі
Authors: Wang Bo
Keywords: classroom activities
oral English
English teaching
classroom psychological environment
класна діяльність
психологічне середовище класу
усна англійська
викладання англійської мови
Issue Date: 2024
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Citation: Wang Bo Improving The Classroom Psychological Environment Through Classroom Activities to Promote College Oral English Teaching / Wang Bo // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 214-222.
Abstract: Improving the classroom psychological environment through various oral English classroom activities is an effective means and important way to achieve the goal of oral English learning. In this study, 82 first-year non-English major undergraduates in Harbin Engineering University were selected as the research objects. By using experimental teaching methods and oral assessment methods, this research studied whether flexible classroom practice modes can significantly improve students' oral English accuracy, fluency and pronunciation. Поліпшення психологічного середовища в класі за допомогою різноманітних занять з усної англійської мови є ефективним засобом і важливим способом досягнення мети усного вивчення англійської мови. У цьому дослідженні об’єктами дослідження були обрані 82 студенти першого курсу Харбінського інженерного університету, які вивчали не англійську мову. Використовуючи експериментальні методи навчання та методи усного оцінювання, це дослідження дає відповідь на запитання, чи можуть гнучкі режими практики в класі значно покращити точність, плавність і вимову усної англійської мови студентів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19589
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wang Bo.pdf3.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.