Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19587
Назва: The Strategies of China’s Image Construction in The Context of Multicultural Communication: a Case Study of the English Version of The 20th National Congress Report
Інші назви: Стратегії побудови іміджу Китаю в контексті мультикультурної комунікації: тематичне дослідження англійської версії доповіді 20-го національного конгресу
Автори: Qiang Tang
Dewei Che
Ключові слова: national image
translation
foreignization
domestication
international communication
національний імідж
переклад
іноземність
міжнародне спілкування
Дата публікації: 2024
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Qiang Tang The Strategies of China’s Image Construction in The Context of Multicultural Communication: a Case Study of the English Version of The 20th National Congress Report / Qiang Tang, Dewei Che // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 1194-205.
Короткий огляд (реферат): Considering the rapid growth of China in the context of multicultural society, this paper integrates translation studies and international communication by analysing excerpts from the English Version of the 20th National Congress Report while using qualitative and quantitative methods. With a focus on foreignization and domestication strategies, it aims to explore the general methodology of publicityoriented translation to promote China’s national image. Враховуючи швидке зростання Китаю в контексті мультикультурного суспільства, ця стаття об’єднує дослідження перекладу та міжнародну комунікацію шляхом аналізу витягів із англійської версії звіту 20-го національного конгресу з використанням якісних і кількісних методів. Висвітлено питання, стосовно стратегії побудови іміджу Китаю в контексті мультикультурної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19587
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Qiang Tang.pdf3.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.