Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19573
Назва: A Correlation Analysis between Chinese College Students’ Rhythm of English Reading Aloud and their Virtual Language Environment
Інші назви: Кореляційний аналіз між ритмом читання англійською мовою студентів китайського коледжу та їх віртуальним мовним середовищем
Автори: Dong Jingwen
Ключові слова: rhythm
second-language learners
virtual language environment
ритм
вивчення англійської мови
віртуальне мовне середовище
китайська мова
learning English
Chinese
Дата публікації: 2024
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Dong Jingwen A Correlation Analysis between Chinese College Students’ Rhythm of English Reading Aloud and their Virtual Language Environment / Dong Jingwen // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 49-57.
Короткий огляд (реферат): Chinese is a syllable-timed language, while English is claimed to be stress-timed. Thus, there are many different speaking patterns between Chinese and English. This paper aims to analyze the virtual language environment variables that affect college students’ rhythm of English reading aloud. This paper concentrates on the positive correlation factors that affect the reading rhythm of college students and puts forward several aspects that should be focused on in English rhythm training for Chinese college students. Китайська мова – це мова з розподілом складів, тоді як англійська мова, як стверджується, має часовий наголос. Таким чином, між китайською та англійською мовами існує багато різних моделей мовлення. Ця стаття має на меті проаналізувати змінні віртуального мовного середовища, які впливають на ритм читання студентами англійської мови вголос. Ця стаття зосереджена на позитивних кореляційних факторах, які впливають на ритм читання студентів коледжу, і висуває кілька аспектів, на яких слід зосередити увагу під час навчання ритму англійської мови для китайських студентів коледжу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19573
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dong Jingwen.pdf3.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.