Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19566
Назва: Медійна продукція як реалізація політико-іміджевої функції в політичному блог-дискурсі
Автори: Дяченко, О.В.
Наумкін, І.О.
Ключові слова: інформативне суспільство
політична дискусія
політика
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дяченко О.В. Медійна продукція як реалізація політико-іміджевої функції в політичному блог-дискурсі // О.В.Дяченко, І.О. Наумкін // Сучасні виклики соціально - політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри: матеріали всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Одеса, 24 травня 2024 року. Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024.- С. 19-21.
Короткий огляд (реферат): У сучасних реаліях подальшого розвитку інформаційного суспільства перехід від традиційних форм ЗМІ до новітніх є потребою часу. Важливим є співвідношення політичного дискурсу та блог-дискурсу, який є частиною нових ЗМІ. У політичному блог-дискурсі, представленому політичними оглядачами, більш опосередковано виражений голос політичного інституту або політика, що свідчить про домінування дискурсу мас-медіа над політичним дискурсом у політичному блог-дискурсі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19566
Розташовується у зібраннях:Сучасні виклики соціально - політичного розвитку: політико-правові та соціально-економічні виміри (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19-21.pdf444.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.