Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19346
Назва: Developing Art and Graphic Skills among Future Designers: An Integrative Principle and A Methodical Model
Інші назви: Розвиток художньо-графічних навичок у майбутніх дизайнерів: інтегративний принцип і методична модель
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Maksymchuk, Anatolii
Shvets, Olena
Petrova, Inna
Kravchenko, Nataliia
Abramova, Oksana
Ключові слова: Vertical integration
horizontal integration
consciousness and educational environment
social words
instrumental-material restriction
virtual communication
вертикальна інтеграція
горизонтальна інтеграція
свідомість та освітнє середовище
свідомість та освітнє середовище.
інструментально-матеріал обмеження
віртуальне спілкування
соціальні слова
інструментально-матеріал обмеження
віртуальне спілкування
соціальні слова
Дата публікації: 2024
Видавництво: LUMEN
Бібліографічний опис: Maksymchuk А. Developing Art and Graphic Skills among Future Designers: An Integrative Principle and A Methodical Model /А. Maksymchuk, Т. Shtainer, О. Shvets, І. Petrova, N. Kravchenko, О. Abramova // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2024. - Volume 16, Issue 2. - Р. 105-117
Короткий огляд (реферат): The authors talk about the methodological problems of training designers in transitional educational systems of postcolonial society. They solve new theoretical perspectives of integrative design teaching for future specialists. The authors aim not only to generalize the theoretical foundations, but also to create a single relatively closed model of formation of artistic and graphic skills and abilities of future designers and even offer illustrative tasks with simultaneous use of different types of social consciousness and the main (generic) types of modern design - environmental, universal. , communicative (communicative-digital) and futuristic. Achieving this goal was possible by using only theoretical methods - system analysis of literature, historical and typological observations, epistemological generalizations extrapolations within an integrative understanding of the object of transformation and pedagogical modeling. The main practical achievements of the article are the universal multilevel model, its explication and illustrative examples of the tasks of its implementation. The theoretical results of the article were a new understanding of the functionality of artifacts, the secondary nature of the aesthetic component, the integration of its practical and universal communicative functions. The article may be of interest to teachers of design departments and courses, design students, design practitioners and specialists in the field of advanced design. Автори розповідають про методичні проблеми підготовки дизайнерів у перехідних освітніх системах постколоніального суспільства. Вони розкривають нові теоретичні перспективи інтегративного проектування майбутніх спеціалістів. Автори ставлять за мету не лише узагальнити теоретичні основи, а й створити єдину відносно замкнуту модель формування художньо-графічних умінь і навичок майбутніх дизайнерів і навіть пропонують ілюстративні завдання з одночасним використанням різних типів суспільної свідомості та основного ( generic) види сучасного дизайну - екологічний, універсальний. , комунікативний (комунікативно-цифровий) і футуристичний. Досягнення поставленої мети стало можливим шляхом використання лише теоретичних методів – системного аналізу літератури, історико-типологічних спостережень, гносеологічних узагальнень, екстраполяції в рамках інтегративного розуміння об’єкта трансформації та педагогічного моделювання. Основним практичним досягненням статті є універсальна багаторівнева модель, її експлікація та наочні приклади завдань її реалізації. Теоретичними результатами статті стало нове розуміння функціональності артефактів, вторинності естетичного компоненту, інтеграції його практичної та універсальної комунікативних функцій. Стаття може бути цікава викладачам кафедр дизайну та курсів, студентам дизайну, практикам дизайну та фахівцям у галузі перспективного дизайну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19346
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shtainer Tetiana_Developing Art and Graphic.pdf358.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.