Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932
Назва: Development of higher education–industry partnership as factor of corporate education efficiency in the usa
Інші назви: Становлення інституту соціального партнерства як фактору ефективного розвитку корпоративної освіти у сша
Автори: Lytovchenko, I. M.
Литовченко, I. M
Ключові слова: higher education–industry partnership
forms of higher education–industry partnership
higher education institutions
industry
corporate education in the US
соціальне партнерство між промисловістю та закладами вищої освіти
форми соціального партнерства
заклади вищої освіти
промисловий сектор
корпоративна освіта у США
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Lytovchenko I. M. Development of higher education–industry partnership as factor of corporate education efficiency in the usa / I. M. Lytovchenko // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – №10. – 98 –102.
Короткий огляд (реферат): The author aims to examine the specific features of development of partnership between higher education and industry in the United States of America, define its objectives, forms and mechanisms of implementation. The partnership emerged as a means of narrowing the gap between education and the labor market in the context of rapid development of science and technology, changes in the employment sphere and the need to provide the competitiveness of companies and the national economy. The active support of the federal government for over a hundred years helped create an institution of higher education–industry partnership manifested in a variety of forms and realised through a variety of mechanisms, which contributes to the modernisation of the corporate education in the US, knowledge creation and development, promotion of technologies, development of new products and services. Співпраця університетів з промисловою галуззю у Сполучених Штатах Америки триває понад століття, проте саме з розвитком глобальної економіки знань ця співпраця набула нових масштабів і проявів. Дослідницькі університети, бізнесові структури та уряд країни працюють над спільними новаторськими ініціативами зі створення й розвитку нових прогресивних форм партнерства між освітою та бізнесом, тим самим сприяючи потужному розвитку знань, усуненню суперечностей між освітньою галуззю та ринком праці, розв’язанню складних соціальних проблем, прискоренню економічного зростання країни. Метою статті є аналіз становлення інституту соціального партнерства як фактору ефективного розвитку корпоративної освіти у США, виявлення форм та механізмів його реалізації. З методологічної точки зору в основу дослідження покладено міждисциплінарний та системний підходи. Тому, ми використовували комплекс взаємопов’язаних методів дослідження: компаративний, структурний, системно-функціональний аналіз, порівняння та узагальнення, що є необхідними для вивчення праць науковців, ділової літератури, офіційних і нормативних документів, статистичних даних. Результати здійсненого дослідження свідчать, що соціальне партнерство між бізнесом та освітою виникло як засіб вирішення суперечностей між освітою та ринком праці в умовах швидкого розвитку науки й технологій, змін у сфері зайнятості та необхідності підтримки конкурентоспроможності підприємств та держави в цілому. Активна державна підтримка сприяла створенню й потужному розвитку інституту соціального партнерства, різноманіття форм та механізмів реалізації якого сприяють модернізації корпоративної освіти у США, створенню нових знань, поширенню технологій, розробці нових продуктів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1932
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lytovchenko I. M.pdf718.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.