Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19175
Назва: Потeнціал емпаурмент педагогіки у професійній підготовці майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Ключові слова: сталий розвиток
педагогіка емпауерменту
педагогічні принципи
фактори
технології
майбутні викладачі музичного мистецтва
майбутні викладачі хореографії
Дата публікації: 2024
Видавництво: СумДПУ ім. А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Реброва О. Потeнціал емпаурмент педагогіки у професійній підготовці майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії / О. Реброва, Г. Реброва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024, № 1-2. СумДПУ ім. А. С. Макаренка. Суми 2024. С. 92-105
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему готовності майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії до постійного вдосконалення та підвищення рівня професійної майстерності. Зазначене відповідає концепції сталого розвитку, який розглядається в науковій галузі крізь призму педагогіки емпауерменту. Проблема ефективного розвитку професійних якостей важлива для усіх спеціальностей, але в творчих спеціальностях цей процес поєднаний з розвитком специфічних художньо‐творчих здібностей. Разом з тим, активна роль мистецтва в соціокультурному просторі зумовлює здатність музикантів і хореографів реалізувати себе в різних траєкторіях розвитку, суголосних соціальним, культурним сферам, де мистецька творчість відіграє значну роль.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19175
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реброва.pdf631.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.