Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Назва: Терміносистема формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем
Автори: Romenska, Tamara Hryhorivna
Роменська, Тамара Григорівна
Ключові слова: дитячий церебральний параліч
дошкільники
соціально-побутові навички
парадигма
таксономія
терміносистема
infantile cerebral paralysis
preschool children
social and living skills
paradigm
taxonomy
term system
Дата публікації: 2016
Видавництво: МНУ імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Роменська Т. Г. Терміносистема формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем / Т. Г. Роменська // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / За ред. проф. А. Л. Ситченка. – № 1 (52), лютий 2016. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. – С. 252-260.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано у формі терміносистеми понятійно-категоріальний та термінологічний апарат досліджуваної проблеми формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. Виділено та визначено групи термінів, що характеризують теоретико-методологічні аспекти формування соціально-побутових навичок та розкрито сутність конструктів соціально-побутових навичок. Окреслено технологічні аспекти формування соціально-побутових навичок. Розглянуто використання сучасної особистісно-орієнтованої парадигми освіти в формуванні соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем; розкрито положення про реалізацію засадничих ідей таких наукових підходів: міждисциплінарного, системного, діяльнісного, компетентнісного та суб’єктного. Окреслено основні положення освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти у формуванні соціальнопобутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. Представлено структуру таксономії соціально-побутових навичок. The conceptual categorical terminological apparatus of the researched problems of formation of social and living skills of preschool children suffering from infantile cerebral paralysis is theoretically grounded in form of term system in the article. Groups of terms characterizing theoretical and methodological aspects of formation of social and living skills of preschool children suffering from infantile cerebral paralysis are marked out and defined; the essence of constructs of social and living skills are revealed. Technological aspects of formation of social and living skills are outlined. The use of modern personality-centered educational paradigm in formation of social and living skills of preschool children suffering from infantile cerebral paralysis is considered in the article; points concerning realization of fundamental ideas of the following scientific approaches are revealed: interdisciplinary, system, activity, competence and subject approaches. Main points of educational lines of the Basic component of preschool education in formation of social and living skills of preschool children suffering from infantile cerebral paralysis are outlined: «Child in society» (represented with social communicative competency) and educational line «Child in the world of culture» (covered through acquiring of subject and practical competence by the child). Structure of taxonomy of social and living skills is represented (taxon – living skills, taxon – general class of social skills, macroclass – social and living skills)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19123
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska Tamara Hryhorivna.pdf476.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.