Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19042
Title: Творчий розвиток учителя образотворчого мистецтва: ключові аспекти успішної педагогічної практики в новій українській школі
Authors: Кібіч, Д. О.
Keywords: творчий розвиток
ключові аспекти успішної практики
учитель образотворчого мистецтва
вдосконалення система освіти
Нова українська школа
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кібіч Д. О. Творчий розвиток учителя образотворчого мистецтва: ключові аспекти успішної педагогічної практики в новій українській школі / Д. О. Кібіч // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 184-191
Abstract: У статті розглянуто ключові аспекти творчого розвитку учителя образотворчого мистецтва в контексті Нової української школи. Досліджено педагогічну практику, що сприяє успішному впровадженню творчих методик та прийомів у навчальний процес. Дослідження спрямоване на вивчення ключових аспектів творчого розвитку учителя образотворчого мистецтва у контексті Нової української школи. Робота аналізує важливі аспекти педагогічної практики, що сприяють успішному професійному зростанню учителів образотворчого мистецтва. Висвітлюються стратегії та методи, які сприяють розвитку творчого потенціалу педагога, а також вплив інноваційних підходів у навчанні на формування креативності учителя та учнів. Результати дослідження допоможуть визначити оптимальні шляхи підвищення якості образотворчої освіти в умовах сучасної школи.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19042
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Д.О. Кібіч.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.