Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18762
Назва: Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва
Автори: Овчаренко-Пєшкова, Олена Сергіївна
Ovcharenko-Pieshkova, Olena Serhiivna
Ключові слова: арт-терапія
вокалотерапевтичні технології
здоров’язбережувальні технології
майбутні вчителі музичного мистецтва
музикотерапія
художньо- творча компететність
учні основної школи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Овчаренко-Пєшкова О. С. Здоровʼязбережувальні технології як засіб формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва / О. С. Овчаренко-Пєшкова / Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 43-48
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто результати дослідження впливу здоровʼязбережувальних технологій на формування художньо-творчої компетентості учнів на уроках музичного мистецтва. З’ясовано, що формування художньо-творчої компетентності учнів засобами здоров’язбережувальних технологій на уроках музичного мистецтва ще не достатньо обґрунтовано й розкрито в теорії музичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18762
Розташовується у зібраннях:№ 2 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf419.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.