Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Назва: Сутність поняття «асоціативно-образне мислення» в наукових дослідженнях музично-педагогічного спрямування
Автори: Волканова, Алла
Ключові слова: асоціативно-образне мислення
дослідження
музично-педагогічне спрямування
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Волканова А. Сутність поняття «асоціативно-образне мислення» в наукових дослідженнях музично-педагогічного спрямування / А. Волканова// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 75-80.
Короткий огляд (реферат): Виявлення та розвиток творчих здібностей учнів виступає одним із основних завдань сучасного закладу загальної середньої освіти. До однієї зі складових творчих здібностей відноситься образне мислення. Виховання людини, котра мислить нестандартно, легко розв’язує поставлені перед собою завдання у світі, який змінюється на постійній основі, може бути реалізоване у результаті розвитку творчого потенціалу, який здійснюється у ході розвитку образного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18701
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75-80.pdf1.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.