Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18684
Title: Педагогічні умови як ключовий чинник підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Authors: Хан Хуйюнь
Keywords: умова
педагогічні умови
створення педагогічних умов
майбутні учителі
фахова освіта
мистецько-педагогічна освіта
загальна мистецька (музична) освіта
розвиток здібностей
музично-творчі здібності
навчання
художньо-естетичне виховання
технології
учні
«Альфа»-покоління
соціокультурне середовище
постінформаційне суспільство
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Хан Хуйюнь Педагогічні умови як ключовий чинник підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Хан Хуйюнь // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― с. 22-26.
Abstract: Дослідження проблеми створення належних педагогічних умов в перебігу фахової мистецько-педагогічної освіти майбутніх учителів мистецьких дисциплін України та Китаю з метою забезпечення в закладах ЗСО продуктивного мистецького (музичного) навчання, розвитку музично-творчих здібностей та художньо-естетичного виховання учнів, віднесених ученими до «Альфа»-покоління, набуває особливої актуальності в контексті сучасного соціокультурного середовища, що склалося в результаті розвитку постінформаційного суспільства та глобалізації. Метою даної статі є аналіз явища педагогічних умов в сучасному науковому дискурсі в контексті підготовки майбутніх учителів вказаного профілю.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18684
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22-26.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.