Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18604
Назва: Психологічна атмосфера та арт-терапія на заняттях скульптури
Інші назви: Psychological atmosphere and art therapy at sculpture classes
Автори: Штикало, Тетяна Степанівна
Shtykalo, Tetyana Stepanivna
Величко, Дмитро Олександрович
Твердохлібова, Яніна Миколаївна
Tverdokhlibova, Yanina Nikolaevna
Ключові слова: психологічна атмосфера
арт-терапія
психологічна розрядка
художньо- творча діяльність
скульптура
psychological atmosphere
art therapy
psychological release
artistic and creative activities
sculpture
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Штыкало Т. С. Психологічна атмосфера та арт-терапія на заняттях скульптури / Т. С. Штікало, Д. О. Величко, Я. М. Твердохліьова //
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній апробації необхідності створення на заняттях з художньо-творчої діяльності (скульптури) позитивної психологічної атмосфери, а також можливості подолання психологічної напруги засобом арт-терапевтичних вправ. Актуальним є виявлення тих засобів та методів організації освітньо-виховного процесу студентів на заняттях зі скульптури, які є найбільш ефективними у створенні такої психологічної атмосфери, яка сприятиме художньо-творчій діяльності та активізуватиме мистецький потенціал здобувачів освіти. Зокрема, розглянуто феномени психологічної атмосфери та арт-терапії, їхособливості в контексті художньо-творчої діяльності та можливість включення цих питань восвітньо-виховний процес художньо-графічного факультету Державного закладу«Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського».Тобто йдеться про створення такої ситуації в освітньому процесі на заняттях зі скульптури, за якої студенти відчуватимуть свою психологічну захищеність, мотивацію до навчання та творчу наснагу. Адаптація освітнього середовища відповідно до сучасних критеріїв збереження психологічного здоров’я, що допомагає подолати проблеми психічної неврівноваженості майбутніх викладачів мистецьких спеціальностей. The article is devoted to the theoretical substantiation and practical approbation of the need to create a positive psychological atmosphere at classes of Artistic and Creative Activity (Sculpture), as well as the possibility of overcoming psychological stress through art therapy exercises. It is important to identify those means and methods of organizing students’ educational process at Sculpture classes which are most effective in creating such a psychological atmosphere that might promote artistic and creative activities and activate students’ artistic potential. In particular, the phenomena of a psychological atmosphere and art therapy, their features in the context of artistic and creative activities alongside the possibility of including these issues in the educational process of the Art and Graphic Faculty of the State institution “South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky” (Ushynsky University) are considered. That is, it is about creating such a situation in the educational process at Sculpture classes in which students will feel their psychological security, motivation to study and creative effort. The adaptation of the educational environment in accordance with modern criteria for preserving psychological.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18604
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological atmosphere and art therapy at sculpture classes.pdf261.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.