Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18549
Назва: Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу
Автори: Жук, А. М.
Яцишина, Анастасія Миколаївна
Яцишина, Анастасия Николаевна
Yatsishina, Anastasiia Mykolaivna
Ключові слова: молодший шкільний вік
вступ до школи
готовність дітей до школи
індивідуальні особливості
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Жук А.М. Індивідуальні особливості готовності дітей до вступу в школу / А.М. Жук, А.М. Яцишина // Актуальні проблеми практичної психології : збірн. наук. праць Всеукр. наук.-практич. інтернет конф. (19 травня 2023 року, м. Одеса). Одеса, 2023. С. 126-128.
Короткий огляд (реферат): Проблема індивідуальних особливостей готовності дітей до вступу в школу полягає в тому, що кожна дитина має свої унікальні характеристики, які можуть вплинути на її готовність до навчання в школі. Ці особливості можуть бути пов’язані з рівнем розвитку мовлення, емоційної стабільності, пізнавальних здібностей, соціального середовища, звичок дитини та іншими чинниками. Недооцінка індивідуальних особливостей може призвести до того, що дитина буде відчувати стрес, незадоволення, несправедливість та інші проблеми, що можуть негативно вплинути на її успішність в майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18549
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhuk A.M., Yatsyshyna A.M..pdf300.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.