Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18487
Назва: Інтегрований підхід і креативне мислення: можливості уроків української мови школи
Автори: Кириленко, А.
Ключові слова: інтегрований підхід
урок української мови
креативне мислення
integrated approach
creative thinking
Ukrainian language lessons
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кириленко А. Інтегрований підхід і креативне мислення: можливості уроків української мови школи / А. Кириленко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 01-02 грудня 2023 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина та ін. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2023, 68 – 70.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття інтегрованого підходу та його роль у розвитку креативного мислення учнів на уроках української мови. The article is devoted to the problem of using an integrated approach in Ukrainian language lessons for the development of creative thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18487
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrylenko.pdf3.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.