Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18352
Назва: Специфіканти підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в університетському освітньому просторі
Автори: Бородкіна, Н. Р.
Ключові слова: вчителі образотворчого мистецтва
університецький освітній простір
спіцифіка підготовки
Дата публікації: 2023
Видавництво: ІЦО НАПН України
Бібліографічний опис: Бородкіна Н. Р. Специфіканти підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в університетському освітньому просторі / Н. Р. Бородкіна // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів дев’ятої міжнародної конференції. Одеса-Київ, 25–27 жовтня 2023 р. – Київ: ІЦО НАПН України, 2023. С. 11-13.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що потенціал мистецтва тісно пов’язаний із художньо-естетичним та морально-етичним вихованням зрослого покоління, а образотворче мистецтво є могутнім засобом відображення духовного життя народу (за В. Сухомлинським). Професійна діяльність учителя образотворчого мистецтва з художньо-естетичного виховання школярів полягає в створенні умов для духовного збагачення особистості учня засобами мистецтва, формуванні його естетичної культури, світоглядних уявлень, ціннісних художніх орієнтацій у соціокультурному просторі (В. Бутенко, Л. Масол).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18352
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borodkina.pdf2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.