Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18323| Title: | Спряженість властивостей особистості вихователів інклюзивних груп |
| Authors: | Бринза, Ірина В’ячеславівна Брынза, Ирина Вячеславовна Brynza, Iryna Vyacheslavivna Капля, Я. Г. |
| Keywords: | інклюзія інклюзивна освіта емпатія стресостійкість комунікативні здібності організаційні здібності inclusion inclusive education communication skills organizational skills stress resistance empathy |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | ФОП Бєлий А. Є. |
| Citation: | Бринза І. В. Спряженість властивостей особистості вихователів інклюзивних груп / І. В. Бринза // Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психологія самоздійснення особистості : теорія, досвід, практика» (19–20 травня 2023 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. Одеса : ФОП Бєлий А. Є., 2023. – С. 45-52. |
| Abstract: | У статті представлені результати кореляційного аналізу між показниками психологічних особливостей вихователів інклюзивних закладів, а саме: емпатійних здібностей, комунікативних і організаторських схильностей, стресостійкості і певного спектру рис особистості. Встановлені статистичні закономірності між більшістю показників, що вивчаються. The article presents the results of a correlation analysis between indicators of psychological characteristics of teachers of inclusive institutions, namely: empathic abilities, communicative and organizational tendencies, stress resistance and a certain spectrum of personality traits. Statistical regularities have been established between most of the studied indicators. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18323 |
| Appears in Collections: | Психологічний простір особистості в звичайних та надзвичайних умовах сучасності (2023) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Brynza.pdf | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.