Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18301
Назва: Система логопедичної роботи з подолання порушень читання молодших школярів
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Степаненко, К. Л,
Ключові слова: логопедична робота
молодші школярі
порушення читання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Система логопедичної роботи з подолання порушень читання молодших школярів / О.І Форостян, К. Л. Степаненко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 220-222.
Короткий огляд (реферат): вивчення та подолання порушення читання молодших школярів у загальноосвітній школі зростає з кожним роком. Це збільшенням кількості дітей із дислексією, широтою і поширеністю порушень читання у популяції. Комп'ютеризація навчання, тривале перебування школярів із соціальних мереж, підготовка до уроків за допомогою інтернет-ресурсів негативно впливає на формування читацької компетенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18301
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Stepanenko.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.