Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18291
Назва: Формування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зору
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Карташова, Т. І.
Ключові слова: дошкільна освіта
недорозвиток мовлення
порушення зору
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Формування зв'язних висловлювань у дошкільників з загальним недорозвитком мовлення та порушенням зору / О.І Форостян, /Т. І. Карташова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 199-202.
Короткий огляд (реферат): Види мовленнєвої діяльності розглядаються в контексті процесу комунікації як реактивні (говоріння), або як ініційні (слухняність та читання). Паралельно з цим, за спрямованістю актів види мовленнєвої діяльності поділяються на рецептивні, засновані на процесах сприйняття (слухання та читання) та на продуктивні, спрямовані на здійснення та видачу мовного повідомлення (говоріння).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18291
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Kartashova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.