Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18281
Назва: Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Волуйко, О. О.
Ключові слова: дошкільна освіта
дошкільний вік
ігрова діяльність
лексична сторона мовлення
недорозвинення мовлення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О.І. Роль ігрової діяльності в системі формування лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / О.І Форостян, О.О. Волуйко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 172-175
Короткий огляд (реферат): Наукові праці А. Богуша, С. Кондукової, Л. Лепехи, М. Шеремет, В. Мєдвєдєвої та Л. Немикіної зосереджені на вивченні використання ігрового підходу в системі корекції порушень мовлення. Вони досліджують загальне недорозвинення мовлення (ЗНМ) та розкривають особливості дітей, у яких спостерігається це порушення. Дана стаття присвячена важливості використання ігрових методів під час корекції лексичного запасу у дітей з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18281
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Voluiko.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.