Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18258
Назва: | Методики корекційно-розвивального впливу на дітей із синдромом дауна |
Автори: | Начинова, Олена Василівна Nachynova, Olena Vasylivna Панченко, І. В. |
Ключові слова: | синдром дауна корекційно-розвивальний вплив |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Начинова О.В. Методики корекційно-розвивального впливу на дітей із синдромом дауна / О. В. Начилова, І. В. Панченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 96-99. |
Короткий огляд (реферат): | Відповідно до положень Конституції України всі діти, незалежно від порушення, мають право на освіту і розвиток. Діти із синдромом Дауна вважаються найбільш складною категорією аномальних дітей, оскільки потребують корекційно-виховного, медичного, соціально- психологічного, реабілітаційно-відновлювального, навчально-розвивального супроводу. Перед педагогами стоїть нагальна проблема створення всебічних умов для успішного розвитку дітей із синдромом Дауна, розробки та впровадження цілісної технології освітнього, соціально-психологічного супроводу дітей з цим відхиленням розвитку. Саме такий підхід, що включає комплексні освітні, соціальні, виховні, рекреаційні, реабілітаційні та психологічні заходи, забезпечує успішний розвиток учнів даної групи, сприяє формуванню важливіших шкільних умінь: рахунку, письма, читанню. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18258 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nachynova, Panchenko.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.