Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18234
Назва: Науково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання»
Автори: Галущенко, Вікторія Іванівна
Galushchenko, Viktoriya Ivanivna
Ключові слова: логоритміка
методика викладання
науково-теоретичні засади
методичні засади
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Галущенко В.І. Науково-теоретичні та методичні засади формування знань студентів при вивчені дисципліни «логоритміка з методикою викладання» / В. І. Галущенко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні розроблено та впроваджено у логопедичну практику досить велика кількість різних, успішно використовуваних логопедами-практиками методик логоритмічного впливу на дітей з мовленнєвою патологією. У руслі інтегрованого підходу до навчання хотілося б відзначити особливу важливість застосування елементів логопедичної ритміки в корекційному процесі. Ця проблема, будучи дуже актуальною та значущою, у методичному плані продовжує залишатися недостатньо розробленою. Логопеди-практики відчувають дефіцит методичних та дидактичних рекомендацій; раціональних вимог до проведення логоритмічних занять, підбору музичного репертуару, відповідних вказівок щодо ефективного використання музичних засобів у процесі корекційного впливу на мовленнєву та моторну сфери дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18234
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galushchenko.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.