Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18229| Назва: | Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення | 
| Автори: | Бабова, Ірина Костянтинівна Babova, Iryna Желєзнова, А. Д. | 
| Ключові слова: | самосприйняття дітей старший дошкільний вік порушення мовлення недорозвиток мовлення | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович | 
| Бібліографічний опис: | Бабова І.К. Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення / і. К. Бабова, А. Д. Желєзнова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 25-29. | 
| Короткий огляд (реферат): | Формування мовлення є не тільки запорукою успішного навчання дитини із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), а й основою для її успішної інтеграції у дитячі спільноти, соціальної адаптації до закладу дошкільної освіти та школи та в подальшому. Проблеми загального недорозвитку мовлення можна розглядати, як проблеми психомовленнєвого розвитку дитини, які дуже негативно позначається на цілісному психічному, емоційному, когнітивному і соціальному розвитку особистості. Чим раніше виявлені порушення мовлення і чим точніше визначені його причини, тим більш сприятливі перспективи особистісного становлення, тим вірогідніше позитивне ставлення дитини до себе та до оточуючих. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18229 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2023 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Babova, zhelyeznova.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
