Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18229
Назва: Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
Автори: Бабова, Ірина Костянтинівна
Babova, Iryna
Желєзнова, А. Д.
Ключові слова: самосприйняття дітей
старший дошкільний вік
порушення мовлення
недорозвиток мовлення
Дата публікації: 2023
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Бабова І.К. Особливості самосприйняття дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення / і. К. Бабова, А. Д. Желєзнова // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 25-29.
Короткий огляд (реферат): Формування мовлення є не тільки запорукою успішного навчання дитини із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), а й основою для її успішної інтеграції у дитячі спільноти, соціальної адаптації до закладу дошкільної освіти та школи та в подальшому. Проблеми загального недорозвитку мовлення можна розглядати, як проблеми психомовленнєвого розвитку дитини, які дуже негативно позначається на цілісному психічному, емоційному, когнітивному і соціальному розвитку особистості. Чим раніше виявлені порушення мовлення і чим точніше визначені його причини, тим більш сприятливі перспективи особистісного становлення, тим вірогідніше позитивне ставлення дитини до себе та до оточуючих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18229
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babova, zhelyeznova.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.