Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213| Назва: | Особливості тривожності дітей до- шкільного віку | 
| Автори: | Мунтян, О. | 
| Ключові слова: | дошкільний вік дошкільна освіта почуття тривожності | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» | 
| Бібліографічний опис: | Мунтян О. Особливості тривожності дітей до- шкільного віку / О. Мунтян // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 263 – 267. | 
| Короткий огляд (реферат): | У загально-психологічному сенсі, тривога - це особливий психічний емоційний стан особистості, найбільше схоже за своїми характеристиками з афектом. Тривожність розуміють як індивідуально-психологічну особливість, яка проявляється в схильності людини до переживання стану тривоги при очікуванні несприятливого розвитку подій. А також як гіпотетичну «проміжну змінну», як тимчасовий психічний стан, який виникає під впливом стресових факторів, як фрустрацію соціальних потреб, як властивість особистості, яка дається через опис внутрішніх факторів і зовнішніх характеристик, та як мотиваційний конфлікт. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213 | 
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Muntyan.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
