Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, О.-
dc.date.accessioned2023-11-09T13:50:02Z-
dc.date.available2023-11-09T13:50:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМунтян О. Особливості тривожності дітей до- шкільного віку / О. Мунтян // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 263 – 267.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18213-
dc.description.abstractУ загально-психологічному сенсі, тривога - це особливий психічний емоційний стан особистості, найбільше схоже за своїми характеристиками з афектом. Тривожність розуміють як індивідуально-психологічну особливість, яка проявляється в схильності людини до переживання стану тривоги при очікуванні несприятливого розвитку подій. А також як гіпотетичну «проміжну змінну», як тимчасовий психічний стан, який виникає під впливом стресових факторів, як фрустрацію соціальних потреб, як властивість особистості, яка дається через опис внутрішніх факторів і зовнішніх характеристик, та як мотиваційний конфлікт.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпочуття тривожностіuk
dc.titleОсобливості тривожності дітей до- шкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muntyan.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.