Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18192| Title: | Розвиток словника дітей з загальним недорозвиненням мовлення засобами lego-конструювання | 
| Authors: | Літовченко, Ольга Василівна Litovchenko, Olga Vasylivna Романенко, Г. М. | 
| Keywords: | lego-конструювання словниковий запас недорозвинення мовлення | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Літовченко О. В. Розвиток словника дітей з загальним недорозвиненням мовлення засобами lego-конструювання / О. В. Літовченко., Г. М. Романенко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 188-197. | 
| Abstract: | Формування словникового запасу у дітей з загальним недорозвиненням мовлення є надзвичайно актуальним питанням, оскільки відчутно впливає на їхній подальший розвиток і навчання. Словниковий запас є однією з ключових складових мовленнєвого розвитку дитини, і його відсутність або недостатність може призвести до проблем з розумінням мовлення і висловлюванням думок. Діти з ЗНМ можуть мати труднощі зі збагаченням свого словникового запасу через обмеженість мовленнєвого досвіду, відсутність стимулюючого мовного середовища, порушення слухового сприймання, недостатню кількість спілкування з дорослими та ровесниками. Ці фактори можуть призвести до затримки у мовленнєвому розвитку, що в свою чергу може впливати на навчання, соціалізацію і подальше життя дитини | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18192 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Litovchenko.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
