Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Назва: Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників
Автори: Кримова, Наталія Олексіївна
Krymova, Nataliya Oleksiivna
Івченко, Л. І.
Ключові слова: арт-терапія
тривожність
дошкільний вік
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Кримова Н. О. Методи арт-терапії для виявлення та подолання тривожності у дошкільників / Н. О. Кримова, Л. І. Івченко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 110-116.
Короткий огляд (реферат): У контексті пошуку нових ефективних методів і методик щодо подолання тривожності у дітей дошкільного віку фахівці фокусуються саме на корекційно-розвивальних технологіях – арт-терапії. Вимір арт-терапії надає можливість виявляти, розуміти власні образи, почуття. Така художньо-творча діяльність дитини має діагностичний, розвиваючий, корекційний аспекти, при цьому встановлюються емоційні, довірливі комунікативні контакти в системах «дитина-дитина», «дитина-батьки», «дитина-фахівець».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krymova.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.