Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18155
Назва: Зміст морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку в освітніх програмах
Автори: Станська, Г. Р.
Ключові слова: виховання дітей
дошкільний вік
освітня програма
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Станська Г. Р. Зміст морально-етичного виховання дітей старшого дошкільного віку в освітніх програмах / Г. Р. Станська // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 77-84.
Короткий огляд (реферат): Дитина рано пізнає моральний бік життя людей. Її цікавлять питання «що таке добре і що таке погано», вона звертає увагу на свої моральні якості, які дозволяють їй увійти до дорослої та дитячої спільноти. Як відзначає А. Богуш, «дитинство – це період народження і становлення особистості з її майбутніми духовними, етичними, моральними і релігійними цінностями, період пізнання соціуму та її величності Людини; відкриття дитиною Бога, царини Життя на планеті Земля в усьому його розмаїтті, з усіма його позитивними (вічними цінностями) і негативними проявами» . Тому морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку є одним з найважливіших аспектів їхнього розвитку, що відображено у нормативних освітніх документах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18155
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanska..pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.