Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18154
Назва: Виховання морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності
Автори: Станська, Г. Р.
Ключові слова: виховання
дошкільний вік
ігрова діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Станська Г. Р. Виховання морально-етичних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності / Г. Р. Станська // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 72-76.
Короткий огляд (реферат): Дитина рано починає пізнавати моральну сторону життя людей. Її цікавлять питання «що таке добре і що таке погано», вона звертає увагу на свої моральні якості, які дозволяють їй увійти до дорослої та дитячої спільноти. Моральне виховання підростаючого покоління цілком залежить від демонстрації дорослими провідних моральноетичних принципів, завдяки яким у вихованців складається наочно-образний взірець, на який їм хотілося б рівнятись. Моральний ідеал набуває системного багатовекторного характеру. На думку Н. Андрусенко, диференційований підбір прикладів та педагогічно зважена послідовність їх демонстрації, забезпечує становлення морально-вихованої особистості, готової до активної дії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18154
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stanska.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.