Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18112
Назва: Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до культурної трансмісії засобами пісенного фольклору
Інші назви: Training future music teachers for cultural transmission by means of song folklore
Автори: Хуан Юйси
Huang Yuxi
Ключові слова: майбутні вчителі музичного мистецтва
пісенний фольклор
вокальна підготовка
культурно-педагогічна трансмісія
полікультурна освіта
художня освіченіст
етнокультура і етнокультурні уявлення
музичне мистецтво
музично-виконавська підготовка
методологічне забезпечення
методична культур
художня культура
художнє спілкування в культурі
музично-педагогічна освіта
професійна діяльність
future teachers of musical art
song folklore
cultural-pedagogical transmission
ethno- and multicultural education
ethno-culture and ethno-cultural ideas
musical-performance training
vocal training
methodological support
methodological culture
professional activity
musical art
artistic education
musical and pedagogical education
artistic culture
artistic communication in culture
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Хуан Юйси Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до культурної трансмісії засобами пісенного фольклору / дис....доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Хуан Юйсі; наук. кер. Т. В. Осадча; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 263 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації порушено питання підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-педагогічної трансмісії, здійснюваної в системі музично-педагогічної освіти засобами пісенного фольклору. Важливість його дослідження на часі пояснюється тим, що глобалізаційні процеси та ідеї мультикультуризації, характері для сучасного соціокультурного розвитку суспільства, загострили проблеми, пов’язані із збереженням і розвитком своєрідних і унікальних цивілізаційною-культурних традицій різних етносів і народів. На шляху вирішення означених проблем сучасними науковцями активно розглядаються питання, пов’язані із культурною трансмісією як важливим чинником засвоєння і ретрансляції базисних елементів суспільної культури і мистецтва національно-етнічних конгломерації. Культурна трансмісія розуміється як цілісний процес трансляції соціально-культурної спадщини від покоління до покоління, що базується на інкультурації та соціалізації індивідів, засвоєнні й дієвому відтворенні ними духовних цінностей, культурних традицій, узагальнено-колективних художніх і етнокультурних уявлень, вірувань, накопичених у цивілізаційно-соціокультурному досвіді. Розглянуто праці науковців у галузі філософії, естетики, у світлі яких усі елементи національно-мистецького простору визнаються унікальними й самоцінно-цивілізаційними надбаннями; враховано дані фундаментальних культурологічних і мистецтвознавчих досліджень, присвячених питанням У дисертації порушено питання підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до культурно-педагогічної трансмісії, здійснюваної в системі музично-педагогічної освіти засобами пісенного фольклору. Важливість його дослідження на часі пояснюється тим, що глобалізаційні процеси та ідеї мультикультуризації, характері для сучасного соціокультурного розвитку суспільства, загострили проблеми, пов’язані із збереженням і розвитком своєрідних і унікальних цивілізаційною-культурних традицій різних етносів і народів. На шляху вирішення означених проблем сучасними науковцями активно розглядаються питання, пов’язані із культурною трансмісією як важливим чинником засвоєння і ретрансляції базисних елементів суспільної культури і мистецтва національно-етнічних конгломерації. Культурна трансмісія розуміється як цілісний процес трансляції соціально-культурної спадщини від покоління до покоління, що базується на інкультурації та соціалізації індивідів, засвоєнні й дієвому відтворенні ними духовних цінностей, культурних традицій, узагальнено-колективних художніх і етнокультурних уявлень, вірувань, накопичених у цивілізаційно-соціокультурному досвіді. Розглянуто праці науковців у галузі філософії, естетики, у світлі яких усі елементи національно-мистецького простору визнаються унікальними й самоцінно-цивілізаційними надбаннями; враховано дані фундаментальних культурологічних і мистецтвознавчих досліджень, присвячених питанням. The thesis raises the issue of training future teachers of musical art for cultural and pedagogical transmission, which is carried out in the system of musical and pedagogical education by means of song folklore. The relevance of the study is explained by the fact that globalization processes and ideas of multiculturalism, which have gained a certain spread in modern society, have exacerbated the problems associated with the preservation and development of original and unique civilizational and cultural traditions of various ethnic groups and peoples. On the way to solving these problems, modern scientists actively consider issues related to cultural transmission as an important factor in the assimilation and retransmission of the basic elements of culture and art of national-ethnic conglomerations. Cultural transmission is understood as a holistic process of transmission of socio-cultural heritage from generation to generation, which is based on the inculturation and socialization of individuals, their assimilation and effective reproduction of spiritual values, cultural traditions, generalized collective artistic and ethno-cultural ideas, beliefs accumulated in the civilizational and socio-cultural experience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18112
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huang Yuxi.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Huang Yuxi.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.