Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17993
Title: Роль ситуативних методів навчання у професійній підготовці майбутніх психологів
Other Titles: The role of situational teaching methods in the training of future psychologists
Authors: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Савенкова, Ірина Іванівна
Savenkova, Irina Ivanіvna
Keywords: психологія
навчальний процес
активні методи навчання
ситуативні методи
професійна підготовка
майбутні психологи
ситуація
життєва ситуація
життєва компетентність
якість освіти
psychology
educational process
active learning methods
situational methods
professional training
future psychologists
situation
life situation
life competence
the quality of educati
Issue Date: 2021
Publisher: МНУ ім. В.О.Сухомлинського
Citation: Венгер А.С. Роль ситуативних методів навчання у професійній підготовці майбутніх психологів / Венгер А.С., Савенкова І. І. // Науковий вісник МНУ ім. В.О.Сухомлинського. Психологічні науки. 2021. - № 2 (21). - С. 63-72.
Abstract: У статті розглядаються нагальні проблеми професійної підготовки студентів – психологів, спираючись на результати досліджень провідних учених – викладачів. Аналізуються шляхи підви щення ефективності вивчення психології і доводиться доцільність використання активних мето дів навчання, з-поміж яких важливе місце посідають ситуативні. Наводиться алгоритм аналізу життєвих ситуацій у навчальному процесі, позанавчальному, визначення таких понять, як «ситуація», «соціальна ситуація», «життєва ситуація особистості» провідних вітчизняних, зарубіжних учених в рамках загальної, вікової, соціальної психології. Наголошується, що застосування ситуативних методів навчання дозволяють формувати у студентів – психологів готовність до самостійної професійної діяльності, уміння розв’язувати життєві ситуації різної складності, розвивати толерантність, емпатію, знімають дорослий егоцентризм. Також висвітлюються деякі кроки професійної підготовки у позанавчальний час (в рамках роботи психологічного гуртка «Психея», дискусійного клубу «На перехресті думок») із залученням для аналізу, обговорення жит тєвих ситуацій спеціалістів: юристів, соціальних працівників тощо. The article deals with topical issues of training students of psychology, based on research results from leading scholars and teachers. Analyzed ways of effectiveness increase the study of psychology and prove feasibility of using active learning methods, among which an important place occupied by the situational. Give an algorithm the analysis of situations in life in the surrounding the process out educational, provides definitions of concepts such as «the situation», «social situation», «life situation of the individual» leading scientists, of domestic and foreign scholars in the framework general, age-related, social psychology. It is noted that the use of situational methods of instruction allow to generate psychology students readiness for independent professional activity, ability to to solve life situations of varying complexity, develop tolerance, empathy, removed adult egocentrism. Also highlights some of the steps of vocational training outside the classroom (in the framework of the psychological circle «Psyche» a discussion club «At the crossroads of thoughts»), involving for the analysis, discussion of life situations specialists (lawyers, social workers, etc.)
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17993
Appears in Collections:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of situational.pdf300.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.