Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17912
Назва: Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами та їхніх родин в умовах кризових викликів
Автори: Ільчук, О. В.
Ключові слова: діти з особливими потребами
корекційна освіта
психолого-педагогічний супровід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Ільчук О. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами та їхніх родин в умовах кризових викликів / О. В. Ільчук // // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 18-23.
Короткий огляд (реферат): Освітній процес дітей з особливими освітніми потребами набуває конкретики тільки тоді, коли навколо них гуртуються фахівці, які разом з батьками створюють міждисциплінарну, полісуб’єктну нової української школи команду психолого-педагогічного супроводу і розпочинають колегіальну роботу в напрямі продумування та реалізації компетентного освітнього маршруту для таких дітей. Психолого-педагогічний супровід — це пролонгований процес, спрямований на попередження виникнення (або усунення) у дітей з особливими освітніми потребами дестабілізаційних чинників, формування їхніх адаптивних функцій, забезпечення оптимального розвитку та здобуття ними якісної освіти в умовах навчального закладу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17912
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilchuk.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.